Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Sunday, November 7

dULu.....DuLu.....

cahaya cinta pertama




pada pandangan pertama
kau m'buat ku t'pesona
lalu ku jatuh cinta pada mu
CINTA...! ya, cinta pandang pertama
tatkala itu
akulah wanita yg paling b'tuah
kerana...
kerana kau mnyambut huluran cinta ku
tiada apa yang dpt ku ucapkan lagi
selain kau b'tahta
dan b'semadi dlm sanubari ku
kehadiran mu merubah p'hidupan ku
kau ku berikan cinta
yang tulus dan mendalam
aku teramat m'cintai mu.....


ya,hanya itulah yg aku tahu
walaupun ku sedar
kau serba kekurangan
kadangkala aku tidak mngerti
tidak mngerti cinta ku pada mu
kerana paras rupa mu yang kacak
atau budi pekerti mu
walaupunaku selalu disakiti
namun aku tetap sabar
bersabar.....
kerana aku teramat gilakan mu..

Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...