Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Saturday, April 9

HaPpY BezDay BabYbOy.....

Assalamualaikum wbt...

Tanggal 04 April merupakan bezday my baby boy..
diam x diam En Kenit aku 2 dh pun setahun
rasa macam baru semalam je aku lahirkan dia di muka bumi ni...
sungguh menakjubkan...
sejak dh setahun ni,En Kenit aku 2 dah belaja mcm2 dari org sekeliling nye..

  • pandai merajuk
  • pandai ajuk2 org
  • pandai cakap BIRD
  • kuat membebel
  • suke memanjat
  • pandai naik tangga
  • TAPI satu je dia malas dan x nak buat..
  • JALAN..
  • ada 1 hari 2 EN Kenit aku jalan..1 hari asyik jalan je,x boleh duduk diam
  • bawak g tgk drift kt Stadium Sultan Mizan (yg runtuh) pun x nak
  • pas2 aku bawak g main playground kat Waterfront

Bezday Party 4 my baby...

MUHAMMAD FARISH IRFAN

happy birthday to you..
happy birthday to you..
happy birthdau to EFAN...
happy birthday to .....you....


efan potong kek..

amboi sedap nye dia mamam ayam...
bhagian yg dia suke drumstik

ini lah cake efan
ayah dia yg beli kan


tgk kak ngah yg beriya2
nak tiupkan lilin utk efan

eh,anak mummy sampai nak tido makan ayam
jap lg kite tido...
hmm bertuah,mlm 2 dia tido kul 12
main dlm bilik ayah long dia

comotnya...
tgk 2 comey mulut dia kunyah ayam

dia happy sgt mlm 2...

suke tgk gelagat dia..
efan mmg kuat makan...aku suke sagt...

sedang mnjamu selera



Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...