Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Wednesday, June 15

dapat anak buah baru

setelah sekian lama pasangan abg long dan kak sally ingin memperolehi baby boy,akhirnya termakbul juga..dilahirkan pada 7hb Jun 2011...pukul berapa itu aku x pasti sbb belom jumpe mother kepada baby boy tu....sat g bile dh jumpe aku akan mengambil alih tugas sebagai CID...hehehe....(teringin nak jadi polis,disbbkan ketinggian terpaksa batalkan niat tu)....

tahun ni abah ngan ma dapat cucu lagi...tahun lepas 2 orang sekali cucu perempuan dan cucu lelaki....utk kali ni cucu lelaki...nampaknya baby kenit aku tu ade kawan lah...habis lah kena lanyak dgan baby kenit aku ni...baby kenit aku skrg bukan main lasak lagi...umie die pun selalu kena lanyak ..sakit2 badan umie.....apa saje kita lakukan pasti baby kenit aku tiru balik...1 lagi perkara yang selalu baby kenit lakukan ialah 'iklan' kat tv...mmg dia paling suke....smpai lopong mulut tu....buat cara mcm mne pun tetap tgk 'iklan'...cuba kite halang...marah bkn main...mulut 2 dah macam mulut ayam belanda,x ngeti diam....2 belom pandai cakap lag....bile dh pandai cakap...tnggu je lah kerenah dia....

alamak panjang lebar pulak cite pasal anak aku...sebenarnye dlm entri kali ni aku nak cite pasal baby yg baru lahir 2....alamat!terlebih sudah....eh bio lah....entri ni aku yang taip....blog aku lg so ape salah nye aku cite psl anak aku kn....???
hehehehe.....berbalik pada tajuk...x silap aku nama baby boy tu...hmmmmm SYAQIR ADAM b MOHD SHAWAL KIMAN....class name ank zaman sekarang ni kan....baby boy ni ank yang ke 3...kak Sally b'salin czer utk kali ke 3....so lpas ni xde lah....ape2 pun tahniah sbb dapat baby boy.....pic xde sbb abg long x upload lagi.....tunggu mse yg akn datang....



ni family abg long ngan kak sally....b'sama 2 puteri iaitu Syarina dan Sarah...

Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...