Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Tuesday, June 14

now i'm back to TERENGGANU

salam 1 m'sia


now en hubby,i and my son came back ...
en hubby dh buat keputusan mahu menetap di Terengganu di mana anak aku di lahirkan
sebelom ni aku dok kt Banting,S'gor umah sendiri lagi
entah kenapa en hubby nak tukar angin pulak..
dikata x best dok bandar Banting..banyak p'cemaran..
bayangkan ,aku baru dok 3 hari..ank  dan aku demam pulak..
lama pulak 2..kecian kt my baby...x lalu nak makan asyik nak merengek je..
kebetulan masa tu,happy new year..nampak nya x h mane2 lah ...dok umah je
nak g jalan2 my baby meragam...
b'korban utk anak..aku balik semula ke n9...after 2 3 hari my baby elok dari demam...
alhamdulillah...
demam ni merupakan demam yang ke 3..susah jugak nak jaga ank demam ni...macam2 ragam...









Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...