Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Tuesday, June 28

syukur sesangat....

salam dan selamat malam..

hari ini aku ada temujanji dengan doktor pakar kanak DATUK DR JIMMY di HOSPITAL SULTANAH NUR ZAHRAH








sbb mase anak baby ade bunyi something kt jantung anak aku...masa tu hanya TUHAN saja yg tahu perasaan aku ketika itu
masa anak aku 3 bulan doktor buat ECHO
bila di scan ada lubang kecil pada jantung nya
nasib jauh dari injab
lubang yabg dimaksudkan cuma 2mm sahaja
x berapa SERIUS
so aku kena perhatikan dan pantau perkembangan baby sehingga setahun..

adakah dia ada simptom2 spt org sakit jantung...????
  1. cepat penat atau mengah
  2. minum susu t'cungap2
  3. sering kali demam
  4. muka dan kuku pucat
  5. tiada selera makan
  6. berat badan x naik
  7. tidak aktif
  8. dll
selama aku menjaga baby kenit ni simptom2 di atas mmg tiada langsung,demam cuma 3 kali dlm setahun..aku mmg pantau btul2 ttg kesihatan dia...aku x nak t'jadi apa2 kat baby kenit aku ni..p'kembangan dia mmg 100% terbaaaeeekkk...aktif spt kanak2 normal yg tiada penyakit...

alhamdulillah,hari ni aku g bawak baby kenit buat ECHO,keputusan nya di luar jangkaan..
mmgggg teeerrrbaaaeeekkk...
masa aku kt dlm bilik ECHO 2 jantung dup dap dup dap...takutttt kalau2 ia m'jadi parah...
doktor kata very gooood...n goood baby
next year dtg lagi buat ECHO....
ok thanks.....
ni cuma contoh ECHO 4 JANTUNG..
pic google
semua mmg di luar jangkaan...jantung yg dikatakan b'lubang 2 sudah TIADA lagi...
alhamdulillah...syukur kepadamu Ya Allah...

p/s:baby boy,syukur alhamdulillah ank mummy dh ok





Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...