Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Sunday, September 25

tepung gomak ke zombie....??

hai..nak share story ttg baby kenit aku
sebenarnya dh lame aku nk story pasal ni
tapi manjang x sempat...

macam ni cite nye......
bulan puasa baru-baru ni, aku balik bercuti di rumah ayah kat N9
hanya aku ngan baby kenit je..En Hubby x join pun sbb urusan keje..
so tinggal lah aku 2 beranak...

pada 1 petang tu,aku tgh lepak tgk tv
aku rase macam adax kene je...
kenapa baby kenit aku senyap je...???
biase nya klu dia senyap je,ada benda dia buat.....
bila aku toleh ke belakang ......
tau ape jadi....????


|
|
|
|
^
^

ini lah hasil nya...
baby kenit aku main bedak cousin dia (caca)
dah macam zombie dah aku tgk....
zombie ke zomba.....




kecian pulak aku tgk ank aku mcm tu....
baby2......walau ape pun,tetap nmpk comey....
sekarang ni bedak kena lah letak kat tempat yang tinggi sikit..
klu x......jadi macam ni lah...
tepung gomak.....
zombieee...




Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...