Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Monday, February 20

lama menyepi....akhirnya muncul kembali...


setelah sekian menyepi kini aku kembali dengan cerita2 yang agak menarik ingin aku kongsikan bersama korang....mengenai ape ye...??
tapi korang kena lah tunggu dari hari demi hari....pasti ada cerita....
tentang kehidupan aku...kenangan aku...kesedihan ku...dan juga kegembiraanku....
insya'allah...aku tak akan menyepi kali ini...tapi berpandukan pada kesihatan dan ketidaksibukkan....
al-maklum lah...aku ni cuma suri rumah so banyak keje nak dilakukan...selain keje2 rumah..pengurusan suami dan anak juga tanggungjawab aku yang paling mustahak....
apa2 pun family first.....






Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...