Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Sunday, February 3

pre-anniversary 4th

Salam....
Hye korang .... :)






bulan february sudah pun menjelma,bulan yang penuh kasih sayang (org kata)
bagi aku sama je kot...
cuma bagi aku bulan ni aku akan tambah umur ...dan genap aku 30 tahun (peh ...macam dah tua)
tapi umur je lah ,orang nye belom berumur lagi...masih meletop.....
satu lagi aku akan menyambut anniversary yang ke 4 tahun....
syukur Alhamdulillah,banyak onak dan duri kami lalui ...akhirnya kami hidup bahagia di samping permata hati kami....

 untuk suami ku kau segala-galanye...masih bertahan melayan kerenah aku
masih bertahan dgn sikap aku...terima kasih kerana menerima aku seadanya....



Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...