Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Thursday, December 30

epy new year 2011

nampak nya tinggal bape ari je tahun 2011 akan muncul......
tak sangka kan pejam celik...
dah abis tahun 2010...
tinggal lah sudah semua kenangan pahit dan manis ....so hal yang lepas2 tak usah di kenang dan di ingatkan...
kalau nak egat pun hal yang happy dan byk memory je...
yang cam hampeh tinggalkan jauh2....
azam aku pada tahun ni adalah....(malu lah)
jeng jeng jeng
hahaha..........aku nak kuruskan sikit badan aku....agak2 boleh ke??...
aku kne b'semangat dan berusaha utk m'capai hasrat yang penuh dgn pengorbanan ini....
pengorbanan???kene lah aku tinggal kan makanan kegemaran aku...
hmmmmm nak wt cm ne kan....
name pun diet..
al-maklum lah....sejak jadi ibu ni smpai lupe utk diri sendiri,dok sibuk dgn ank je...
perihal anak kne utamakan...
belum si suami pulak.....1001 hal
untuk azam ini aku kne nekad ....
doakan aku supaya berjaya mengendalikan kan azam aku pada tahun 2011......
HAPPY NEW YEAR 2011


amin.....
Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...