Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Thursday, February 24

akhirnye...........




assalamualaikum wbt......


minggu ni adalah minggu last aku berada di Raja Alias 2,n9 sbb next week aku nk b'hijrah ke Kuala Terengganu
En hubby aku 2 lah,dia kata dh bosan dok kt area bandar..waLaupun Kuala Terengganu 2 area bandar jgk tp x lah sesibuk bandar Klang atau Shah Alam...

lagi En hubby aku 2,rindu kan suasana kt T'ganu...mane x nye kat sane byk tempat yg hotspot...x bosan sbb byk tempat peranginan..biase lah tempat tumpuan para pelancong
Sebenarnye aku pun rindu jgk suasane kt Kuala T'ganu...

Antara tempat2 yg aku dan En hubby aku rindu :



Pulau Warisan
lihat lah cntik kan Pulau Warisan ni..

suasana Pulau Warisan di waktu malam...penuh dgn lampu2
mmg cntik...aku selalu lepak kt sane....


Pantai Batu Burok,salah 1 tempat tumpuan para pelancong dan jugak aku...aku dgn En hubby sokmo g Pantai Batu Burok tgk org main layang2..sambil makan ikan,sotong,udang celup tepung...yg mesti ade keropok lekor makanan wajib...
tempat yg selalu aku kunjungi dgn Cik Kenit & En hubby


 Masjid Kristal lambang kemegahan Terangganu..mmg cantik gile masjid 2
Mse first sekali aku g T’ganu waktu 2 aku tgh pregnant...aku nk sangat g Masjid Kristal tu..
Alhamdulillah,hajat ku tercapai..bile baby ku telah dilahirkan aku selalu baawak die ke sane..macam2 ade kat sane..salah 1 nya restoran terapung,bot penambang,taman tamadun islam....




Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...