Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Wednesday, February 16

my bezday n anniversary......

assalamualaikum wbt...

tanggal 13hb february merupakan hari ulang tahun p'kwhwinan yg ke 2 dan ulang tahun aku yg ke 28 
aku punye lah plan baek punye tapi sia2 je
aku x dpt nk celebrate ngan En hubby & Cik Kenit aku
sbb En Hubby aku x dpt balik (faktor keje)
geram,sakit ati,kecewa,bengang giler
tdk ku sangka ini jadi nye
Cik Kenit pandang je mummy
macam faham je yg aku tgh bengang dgn ayah dia...
Cik Kenit,kamu masih x faham lg....???
mummy sayang sgt kt ayah kamu,tp dlm keadaan mcm ni mummy x dpt nk control lah cyg....


tahun ni 13hb februari mcm xde erti.....
tp thanks my sis  n bob bg present 4 me....






Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

1 orang suke bace.....:

putri_ farish said...

next year abg x boleh wt mcm tu lagi tau...thun depan kite celebrate kt cameron nak??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...