Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Wednesday, February 16

windu ar kt my blog

assalamualaikum wbt.......

peh lme gile aku x update blog aku ni...
nak tau sbb ape???
pasal p/word aku ar....
x tau knp x boleh bukak....
imposibble lah aku ni bleh lupe dgn p/word aku kan.....hmmmm
macam2 hal...

sebenarnye aku ni bru je baik dr demam.. lme betul aku x kne demam ni,sekali demam....
hmmm amik ko...!!!!!smpai seminggu
ank ku pun demam sekali..dari CNY lagi...lame 2....????
cian anak ku smpai susut badan dia....
cian bby mummy.....

kepada my hubby terima kasih banyak2 krn x jemu2 melayan kerenah aku dan anak sepjg kami demam....nasib ar mse 2 my hubby cuti CNY....dpt lh bermnje lebih cikit....
tp yg x syok nye,org lain spend time wif family kt luar...aku????
kt umah jer.....nk wt cm ne.....flu fever.....









Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...