Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Sunday, July 24

piknik x jadi....hujan yg jadi,....

lama benar rasa nya aku x menaip dalam entri aku ni...
banyak cite yg aku nak kongsi kan
today i nak share ngan korg psl piknik aku yang x berape nak jadi tu..
minggu lepas aku ngan family in law plan nak g makan kt pantai
payah nak cari pantai yang boleh mandi kat Kuala Terengganu ni..
semua panataia yang ade x boleh mandi sbb DANGER
dulu tempat2 ni boleh mandi sejak diorg tambak pntai so x boleh lah..
pantai jadi curam dn dalam..

kalau ade pun pantai yg sesuai utk mndi kat area dungun dan marang...jauh jgk tu...
so kami pun ubah plan pergi sungai dekat dgn AIR TERJUN SEKAYU
kira tempat yg kami pergi tu air dari air terjun tu lah...
air nya mmg jernih dan sejuk...
ni kali ke2 kami datang...


AIR TERJUN SEKAYU,KUALA BERANG TERENGGANU



tengok tu air terjun tinggi kan....
kalau dh nama air tejun mesti lah tinggi kan ...



ini lah sungai yang aku maksudkan...jernih kan...nampak je macam cetek tapi dalam jugak...
kalau waktu hujan sungai ni deras sikit...
2 kali pergi 2 kali  hujan...
bukan rezeki aku nak menikmati kesejukkan air di sungai tu...
anak aku je dapat mandi ...mmg x nak bg die mandi sbb hujan dah...
tapi dia nak sgt main air smbil nangis2 nak gi mandi sungai..
baby kenit tu mmg pantang nampak air...
aku x dan nak upload pic yg lain2...




Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...