Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Wednesday, July 13

aku jadi 'SUPERMAK'

tidak ku sangka hari dalam sejarah Baby kenit aku terkurung dalam bilik...
pamdai pulak tekan lock tu..
aku pun b'tambah cuak sbb sebelum ni tak pernah dia buat macam 2..
agak nya dia ingat dalam bilik tu ada orang kot
sbb tu dia lock pintu tu dari dalam
setelah dia lock dia menangis ketakutan sambil teresak2...
aku panik ,egat nak rempuh je pintu tu..
biasa lah kudrat orang perempuan x sama dgn kudrat orang lelaki

aku cuma tinggal bertiga je dalam rumah tu sbb yg lain g sekolah 
En Hubby aku pergi keje so memang x de org lelaki pada hari itu
aku pun tekad panjat jendela bilik tu
punya lah tinggi...
biasa lah rumah org terengganu kan tinggi2 belaka..
nak x nak aku kena lah panjat.
perasaan takut 2 mmg xde lah
sebab aku nak selamatkan anak aku yang terkurung dlm bilik tu je...

Alhamdulillah semuanya selamat
aku berjaya menjadi SUPERMAK pada hari itu...
anak aku jadi x mau masuk bilik sorang2 sbb dah serik..


p/s : tu lah baby berani sangat masuk bilik sorang2..so jadi kan pengajaran ye...



Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...