Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Saturday, July 2

padped belut di bachok

baru-baru ni aku blik Kelantan...tengok ank buah kat Kota Bharu
kebetulan time 2 aku 'puasa sunat',so aku hanya berbuka di dlm kereta je 
aku makan kurma dgn air kosong saje..
pas2 cari lah kedai makan  sbb sesangat..
bukan aku yg lapar tp org2 yg x pose 2 lah...

last2 jumpe jugak kedai makan..
kt kedai 2 ade jual 'PADPED BELUT'
aku pun try lh sbb aku x pernah seumo hidup aku makn belut
ni lah kali pertama..
hmm mmg sedap pun belut ni..
mcm ikan haruan..
belut ni byk khasiat nye..


PADPED BELUT ni mcm paprik ...
dari dulu aku mmg teringin sangat nk makn belut
so dh t'capai keinginan aku ...
sbb kt belah2 pantai timur ni kalau kite g kedai makan 
menu belut ni mmg ade

mase makan 2lgsung x terfikir yg aku tgh makan belut
bile tgk belut yg hidup2 2 mmg x lalu lah...
tgk pun dh geli geleman..


p/s :jgn bayang kan ,nnti x lalu nak makan...

Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...