Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Sunday, July 3

TTC d'Terengganu & Pulau Warisan (I-city)

sekian lama aku menunggu bila agak nya kat T'ganu ni nak diadakan PC Fair 2011
bila ada nye PC fair,aksesori laptop punye lah murah2 giler..yang x best nye cuma 3 hari je
aku pulak x dan nak g ..last minute baru lah ada kesempatan pegi..2 pun dah nak hujung2 pulak 2...PC fair tu diadakan pada 30 jun-2 julai..aku dh tau lama dah..sebab aku nampak banner kt tiang2 lampu kat sekitar bandar T'ganu..mmg aku x'cited sesangat...tp bila time nye dh tiba En Hubby byk pulak urusan yg perlu dilaksanakan..


pada 30 jun kami semua balik Kelantan..g Kota Bharu tgk anak buah..x plan pun nak balik Kelantan sebenarnya,tetiba je diorg buat keputusan yg begitu drastik...nak x nak ikut kan je lah....tido semalam kat umah abang long...1 hb julai pun tiada kesempatan jugak nak pegi PC fair sbb en hubby buzy sesangat...


2hb julai baru lah ade kesempatan,dapat lah aku sambar mouse optical wireless...murah pulak 2...kalau harga biasa x dapat harga macam 2...selain mouse aku amik cooler yg boleh lipat lg...so jimat ruang...mouse 2 pun jimat ruang..x serabut dgn wayar....nak ikutkan byk lag aku nak beli...aku pegi last minute...peniaga2 ade yg dh tutup ...hmmm kecewa aku...


sebijik macam aku punye...aku x dan nak amik pic sbb hp aku x de usb ...



selepas tu,aku,en hubby,baby kenit dan fizi tgk pameran moto ngan kereta kat depan bngunan 2...macam jenis moto klasik...mmg cun abis....tengok ar b'gasak masing2 pose dgn moto2 tu...






banyak lagi pic tp malas betul nak upload..nanti aku upload lagi...
hah...korg nak tau jangan x percaya kat Pulau Warisan ade pokok LED mcm kt I-CITY shah alam 2...tp x banyak lah...terkezut jgk aku tgk..ade pokok i-city kt T'ganu...





amacam betul x ape aku katakan taditapi pokok ni besar dan tinggi......

Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...