Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Wednesday, September 28

selamat tinggal.......



hari merupakan last day aku berada di Kuala Terengganu...selepas ini aku akan berhijrah di N9 pulak..
sudah menjadi kebiasaan setiap hujung tahun aku akan berhijrah utk mencari pengalaman idup di tempat orang ..
di samping aku nak cuba idup berdikari tanpa serumah dgn mak mertua atau family ku....
sebelum ini aku ngan my hubby pernah berhijrah di bumi Banting...
disebabkan my hubby tidak berapa selesa dgn keadaan kerja nya ..kami pun berhijrah semula di Terengganu
keje kami laki bini pindah randah je...


ni pun disebabkan aku tgk iklan keje kt internet..saje usha2...mne lh tau dapat pulak kn....??
alhamdulillah ...dapat pulak..syarikat besar lagui under KTM (keretapi tanah melayu)..
x kan nak lepaskan peluang mcm tu je.....gaji pun agak lumayan.....huhuhuhuuuu..
best tu.....dapat lah menyimpan cikit utk baby kenit nnti....

kadang kala terasa sedey pulak....nak tinggal kn tempat ni...banyak kenangan suka dan duka......
tapi aku nekad sbb nak ubah kehidupan kami sefamily lagi lebih sempurna dan selesa...tanpa gangguan orang luar....






Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...