Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Friday, October 7

aura bile tgk cite " boys over flower "...

kalau nak diikutkan aku ni kurang sikit lah dengan guys dari Korea...
tengok mcm tu je..(nak xnakje.....)
smpai kan aku tengok cousin aku mcm meluat je
sbb x sudah2 dgn artis2 dr korea..
exspecially artis lelaki...
mcm separuh nyawa aku tgk..
sebelum ni aku ade jgk layan cite korea..
antara nya :
@ full house
@ princess hour
@ coffee prince
@ x ingat......

yang aku layan lah..x banyak yg aku tau ...


dgn tidak sengaja adik aku ade pinjam dvd cite korea kat kawan die
mahal betul dvd korea ni...
sanggup dia berhabis duit kerana minat gile dgn cite korea..
1 set dvd berharga RM 99.90
wowwwww........
berbaloi ke...????????????

cite yang aku tgk...

boys over flowers

dari sini aku jatuh cinta dgn diorg ni...
knp boleh jatuh cinta..??
macam ada aura btul lah diorang ni....

antara mereka berempat ni,aku paling minat...

LEE MIN HO..

KIM JUN

HYUN JOONG

KIM BEOM

macam x percaya aku boleh terjebak dgn mereka2 ni....
sepanjang minggu ni,setiap hari dok layan cite diorg...
funny
geram
sedeyyy
sampai menangis lah aku.....
punye lah fokus.....







Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...