Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Friday, October 21

busy gegiler.....baby kenit pun turut busy gak....

dalam beberapa hari ni aku busy cikit 
al-maklumlah dah duduk rumah sendiri
banyak kerja2 rumah dilakukan sendiri
tanpa bantuan org lain..
biasa nya yang jadi mangsa aku adalah adik aku...
MIZZ FAZYRA
but now my son pulak lah..
tolong sepak kan boleh lah dia tu..
aku penat2 kemas dia senang2 sepahkan...
saboooo je lah...


sekarang ni aku busy men'cantik'kan blog aku
korang tengok cantik tak..??
ye kan je lah....
penat ni aku buat....
bg aku agak 'comey lah...sbb yg buat ni pun ape kurang nye comeeeyyy...
jangan loya pulak korang....
nak muntah??
muntah lah...bukan kena aku pun...
hehehehe.....





Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

2 orang suke bace.....:

putri_ farish said...

semua keje dh siap ..ngadap bnde alah ni pulak lah...

putri_ farish said...

hohohooooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...