Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Monday, October 24

kehidupan baru kini tercipta..


kini aku lalui kehidupan ku bersama En Hubby dan Baby Kenit
just kami bertiga..
susah senang kami  sama2 tanggung...
apa sahaja yang ingin aku buat ,aku punye suke...
x de sape yang akan kesah...
peh..memang best....

every weekend kami akan spend time together
ke mana sahaja .....

minggu lepas aku bawak Baby Kenit pegi main kat palyground kat Taman rekreasi Tampin
best jugak cantik....ade tasik, trek jogging...palyground byk ....
biase nye aku akan lepak kat kepala keretapi...
sokmo ade org dtg snap pic..
sampai aku tak de kesempatan nak snap pic Baby Kenit kt atas tu...

en hubby dok melayan baby kenit
main x henti2

en hubby dok melayan ank ..aku pulak dok snap pic sorg2



pic feveret aku....

ntah ape2 en hubby aku...
x ready lagi..aku snap je

umie baby kenit...

wanita hiasan dunia

payah nak snap pic baby kenit skrg ni
tgk sikit je dpt snap muke die..





Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...