Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Thursday, March 15

KUALA TERENGGANU.....sob sob sob.....rindu sesangat....

hye korang ! :)
hari ini entah kenapa aku rindu sesangat suasana semasa aku stay kat TERENGGANU dulu....
dtempat di mana anak aku dilahirkan...walau pun aku ni bukan anak jati TERENGGANU..tp aku telah jatuh cinta pada negeri tu...dengan keramahan orang di sana...
walaupun kadang kala mereka di agak kalut...
tp aku suke ....

adakah aku akan kembali ke TERENGGANU semula...????

ini lah tempat yang selalu aku pergi....

 
masjid kristal

 
sata

 
hypermarket GIANT...
selalu sgt pergi sini....dalm seminggu 3 kali...

 
muziam terengganu...
mmg unik n cantik...besar pulak tu

 
masjid terapung....belakang ni ada pantai..
 
pantai batu burok,terengganu

 
jalan ke kampung cina...
macam kat jonker walk

 
town bus...hanya di terengganu je ada bas seunik macam ni

 
pasar payang..
kat sini ada macam di jual..
klu nak makan kuih muih tradisi masyarakat di sini
mmg banyak ...unik dan sedap...

 
di atas bukit...
depan mydin hypermarket....

 

kepok lekor...mmg x sah tak de kt umah...
semasa stay kat sana smpai nak muntah makan kepok lekor..tp bile dah berjauhan macam ni..makan mane2 kepok x sedap...
hanya kepok terengganu mnjadi pilihan...

tanya sekali...
adakah aku akn kembali ke TERENGGANU....??
akan dibincangkan .......


Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...