Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Friday, June 17

sudah 722 hari

ikut kiraan aku,arwah mak dh pergi selama 722 hari...b'samaan 2 thun...ntah ye ke tidak aku kira 2...aku punye suke lah aku yg kire...cepat mse meninggal kite..aku rse mcm semalam je berlaku,...


semalam kn malam Jumaat,aku baca Yassin..ntah tetibe je hati aku jadi sayu,hiba x tentu pasal...mgkin mak aku ingat aku dh lupe kan dia kot...


rintihan hati kecil ku    "mak ,along x pernah lupe kan mak walaupun sesaat...along pergi mne2 teringat kan mak,sbb tgk org di sekeliling selalu bwk jalan2 mak dia,main2 ngan cucu...tp along x sempat nak buat mcm 2 kt mak...along baru kawen 4 bulan,mak dh tinggalkan along buat selama2 nye...tp walau mcm mne pun,hajat mak nak tgk along naik pelamin telah termakbul...cuma x sempat nak timang cucu je..." 


mak sendiri dgn mak mertua mmg lain...mak sendiri kita dh kenal sesangat dan faham akan dia..mak mertua,aku masih x faham dan x mengerti....aku masih x boleh m'anggap nye sbg mak sendiri...kami mmg jauh berbeza...aku masih kekok...aku di dlm dunia ku,dia dgn dunia dia....
aku ngan arwah mak mmg sekepala...mcm kawan2 je...sntiase dlm mood happy...mak sendiri lebih memahami aku...


:( aku t'lalu rindu kan peluk kn mak ngan ciuman mak...(taip smbil nangis..)
bila aku rindu mak,aku x tau nak peluk sape...??? (b'henti kejap nak nangis puas2....sbb rindu sesgt kat mak..)


 tiap kali aku menatap gambar mak.air mata aku x henti2 utk mengalir..
terasa sebak sesagt3...hanya Tuhan je yg tahu betapa aku rindu kat mak...
bila aku rindu mak aku x tau nak peluk sape??




masa ni adalah hari yang paling bermakna dlm hidup aku..dan juga hajat mak utk melihat aku naik pelamin dgn pilihan hati aku sndiri..
mak baru je elok dari sakit dlm beberapa bulan sebelom majlis perkahwinan aku..

"mak,tanpa mu along tak akan berada di atas dunia ini.."

"terima kasih mak,sbb telah melahirkan along ke dunia.."

"along x sempat nak membalas segala pengorbanan mu"

"halalkan air susu mak yang mak berikan pada along sewaktu kecil dahulu..."

"along bersyukur sbb along sudah pun m'jadi seorang ibu..."








Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...