Ber'santai' bersama ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

✿Jom baca entry ASFIERA minggu ini ✿

Saturday, July 9

makan2 + shopping2 + lepak2

Salam semua..
entri aku kali ni nak cite pasal xtvt aku b'sama2 En hubby,Baby Kenit dan Tukang tolak Troli...dan juga merangkap 'babysitter' aku...

En hubby ajak pergi berbuka puase kat luar,aku dengan pantas pun b'siap2..
tempat 2 x lah x'klusif sgt tapi mmg service kedai 2 mmg terbaaaaeeekk lah..masak dh lah cepat sedap pulak 2...
lain kali kedai ni akan m'jadi kedai feveret aku..
menu nya semua ada t'masuk lah ikan bakar n yong tau foo....





menu kali ni sup campur...mmg terbaaaaeeekkkk....

menu : cendawan goreng

hah yg ni sekarang m'jadi keutamaan En hubby bila makan di kedai atau restoran
menu : padped belut
sangat sedap...

yang ni mmg pihak kedai bg free..
sambal belacan with cucumber

selepas selesai semua lauk2 yang terhidang ni,En hubby ajak pergi shopping pulak...
aku cam biase lah kalau g shopping mmg x sah kalau x beli shawl
mmg dh m'jadi keutamaan aku sbg muslimah yg b'tudung...
cewah..muslimah tu....caya lah.....







dah selesai segala keperluan,nak g lepak2 jap kat Pulau Warisan...
peh tempat dia sekarang dh ada pokok light LED macam kat I-city,Shah Alam....





















Terima Kasih kerana sudi membaca Entry PU3! LIKE kalau SUKE...!

0 orang suke bace.....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...